joi, 13 mai 2010

Drum bun,FLORIN!

Nu am mai scris de mult.......din varii motive si acum cand am revenit,am revenit plina de tristete si mahnire,caci viata este atat de nedreapta!
Vreau sa-i aduc un ultim omagiu,lui Florin,sot de Monica si tata de Crina si Teo,doi copii minunati care vor creste doar alaturi de mama lor,caci Dumnezeu,l-a vrut alaturi si pe Florin!



joi, 13 mai 2010

Florin si-a gasit linistea - Dumnezeu sa-l odihneasca!
Florin s-a stins din viata in aceasta noapte dupa o lunga si grea suferinta. Avea doar 36 de ani.Au ramas in urma lui o sotie sfasiata, o fetita de 13 ani si un baietel de nici 3 ani. Am aflat vestea la prima ora insa eram mult prea distrusa ca sa imi pot gasi cuvintele. Insa acum trebuie sa ii aduc acest ultim omagiu. Si sa rog pe cei care pot sa faca un gest de a ajuta familia indurerata ramasa in urma. Nu putem face nimic sa le alinam suferinta. Insa putem rupe din putinul nostru pentru a-i ajuta sa treaca mai usor din punct de vedere financiar peste aceste momente.Cont in lei: RO84 RZBR 0000 0600 0274 1556 deschis la Raiffeisen Bank SA Agentia Constanta, pe numele MARINESCU FLORIN (cred ca inca se mai pot face donatii in el)Cont in euro: RO70RNCB0114031895610002 (EUR) - deschis la BCR Sucursala Constanta, pe numele MARINESCU MONICA (telefon 0723575213)
Paypal: cristinadobres@gmail.com
Va multumesc pentru tot ce ati facut pana acum. Sa ne rugam pentru linistea si odihna lui si pentru ca familia sa isi regaseasca pacea.


Prealuare de la
Zi Colorata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu