luni, 7 iunie 2010

Strigat de durere.....

Astazi am avut o conversatie cu o prietena(mamica de baiat cu autism,pt cine nu stie,Mihaita al meu are autism)......baietelul prietenei,de aceeasi varsta cu Mihaita al meu......si-mi spunea ca nu este intr-o stare tocmai buna,ca are tot felul de ganduri,ca se pregateste sa caute scoli pt fiul ei(in toamna baietii nostrii fac 7 ani),trebuie sa mearga la scoala....iar eu i-am spus ca refuz sa ma gandesc.....insa cat timp voi refuza sa ma gandesc?
Si atunci imi vin mii si mii de intrebari.....se va recupera,va vorbi,va merge la scoala?
Si desi am renuntat sa ma mai intreb de ce,iata ca acum iar o fac.....de ce Doamne?
Cu ce au gresit copilasii nostrii?Cu ce am gresit noi parintii lor?
Oare voi apuca si eu ziua,in care puiul meu imi va spune mama?
Draga prietena,desi iti spusesem ca sunt tare,dupa conversatia cu tine,se pare ca au aparut si la mine gandurile rele si temerile!
Da-ne Doamne,putere sa mergem mai departe!

3 comentarii:

  1. Hei, ce-i cu tine? Cine zice ca trebuie sa trimiti copilul la scoala cum implineste 7 ani, daca va merge de la 8 ani la scoala, care ar fi problema. Intr-un fel sau altul va reusi sa se adapteze la scoala chiar daca o va face in ritmul lui. Am un nepot, absolut apt de scoala si cumnata mea la inscris de la 8 ani. Hei! Hai Zoe, fi barbata si hai capul sus si privirea-nainte, va fi bine, te pup.
    Cristiana

    RăspundețiȘtergere
  2. cristiana,chiar n-ar fi o problema sa mearga la 8 ani la scoala...dar oare va merge la 8 ani la scoala???

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua!

    Sunt mama de doua fetite, cea mica este in clasa a-2-a la o scoala de stat din sect. 2. In clasa fetitei mele este un baietel care are autism si sta la ore cu mama lui. In afara scolii face terapie ABA. Este foarte bine integrat, Doamna invatatoare lucreaza cu el sa il ajute, copii il iubesc si lui ii merge foarte bine. Nu stiu foarte multe spre rusinea mea, dar poate va ginditi la aceasta posibilitate, de a-l integra intr-o scoala normala.

    Violeta.

    RăspundețiȘtergere