joi, 18 martie 2010

Week-end-ul trecut......groaznic!

Saptamana trecuta i-au iesit lui Mihaita niste bubite pe el(pe maini si picioare)...n-am dat importanta,am zis ca nu i-a priit ceva,l-am dat cu mixtura,i-am dat peritol,zyrtec....vineri dupa-amiaza,cat era la terapie,am plecat o fuga sa mai platim..tel,cablu,lumina,etc...cand ne-am intors dupa vreo ora Mihaita avea si mai multe bubite,pe burta si pe fata...doamne daca l-ati fi vazut cat era de patat(imi pare rau ca nu i-am facut poze)....asa ca seara am sunat medicul si ne-am dus la el....a zis ca este o alergie,nu se stie de la ce,si in plus de ce ii dadeam eu,ne-a dat si prednison,insa nu i-am din seara aceea,ca mancase sarat si mi-a fost frica....sambata dimineata,cand sa-l ridic din pat sa-l pregatesc de terapie,constat ca nu poate sa mearga.. si din cand in cand are cate un tremurat ca atunci cand ai frisoane....i-am dat si prednison-ul,asteptand sa vad ce se intampla,speram intr-o imbunatatire a situatiei,rugandu-ma sa nu fie ceva grav......
Insa,Mihaita tot nu putea sta pe picioare....asa ca am sunat din nou medicul pediatru,i-am prezentat situatia,mi-a explicat ca nu poate fi de la medicatie,spunandu-mi ca ar putea fi ceva neurologic(cel mai rau caz) sau s-a lovit si n-am sesizat.....insa lovitura nu putea fi,cu o seara inainte,fugind si topaind ca un iedut,cand l-am bagat in pat la somn,nu avea absolut nimic,asa ca URGENTA,scria pe noi....
Ne-am luat copilul in brate si am fugit la spital,in prima faza la ortopedie,medicul spunand ca nu-i nimc traumatos la picior.....ma copleseau cele mai negre ganduri,gandinu-ma dar ca ar putea fi ceva neurologic.....la urgenta,doctora de garda mi-a expicat ca unele alergii,pot sa dea dureri pe articulatii,membre si daca este de la alergie,in urma unei injectii cu hidrocortizon,cam la vreo ora ar trebui sa-si revina,daca nu se impunea rmn si bineinteles a fost necesara spitalizarea....
Asa ca ne-am internat,teoretic,ca practic nu prea stateam in spital....am fcaut prima injectie cu hidrortizon si la o ora si putin dupa ce i s-a facut injectia,Mihaita a inceput sa mearga.....va dati seama ce usurare pe capul meu....nu avea nimic neurologic,multumim lui Dumnezeu!
Si uite asa ne-am petrecut,week-end-ul si inceputul de saptamana intre spital si casa!
Dar totul este bine cand se termina cu bine!

6 comentarii:

  1. Of , ce necaz pe voi , dragilor! Mihaita e bine acum?Mai aveti tratament de urmat?Si pana la urma ce a fost de fapt?
    Draga mea , esti o eroina...Multa sanatate lui piciulica!

    RăspundețiȘtergere
  2. anusco,sarut mana...e,eroina...sunt mama,ca orice mama,esti ingrijorata pt puiul tau...
    a fost alergie,pe care banuiesc ca a facut-o de la prostiile pe care le folosim la terapie a si recompense(chips-uri,snaks-uri,care de altfel le-am si scos,nu mai are acces la asa ceva),am mai avut episoade de asta,dar niciodata atat de urat....

    RăspundețiȘtergere
  3. Mama lor de chipsuri si mecdonalturi....cum e Mihaita? Sper ca bine...
    Va doresc o saptamana cat mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. asa este Ana....mama lor,dar daca facem treaba cu ele?oricum,acum este dezastru,ca nu avem asa ceva....
    este mai bine Mihaita,insa a ramascu un gest,se scarpina tot timpul,desi nu mai are absolut nimic!

    RăspundețiȘtergere
  5. Te asteapta un premiu si o leapsa la mine pe blog cand te intorci:)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere