joi, 11 martie 2010

Aventuri la volan.....

Miercuri,trebuia sa fiu musai in Bucuresti,aveam o problema de rezolvat,care nu suporta amanare.....
bun...astia tot anuntau cod galben....afara ningea si viscolea,Paul nu se putea invoi de la servici....i-am zis,nu stiu eu moarta coapta,miercuri trebuie sa fiu in Bucuresti,asa ca marti seara la 8,am plecat la Bucuresti...eu si copiii,masina echipata de iarna si cu Dumnezeu inainte....pana la Cernavoda era cam sticla soseaua(cauciucuri de iarna am),cand acceleram sa maresc putin viteza(pana in 5o),mi se ducea masina sanie....am facut cam o ora jumate pana la intrarea pe autostrada.....autostrada a fost ok,pe alocuri mai aparea o bucata inzepezita sau inghetata...la 12 noaptea am ajuns la Bucuresti.....ieri,in jurul pranzului,mi-am rezolvat problema care ma aduese in Bucuresti,apoi ne-am oprit la tara la socra-meu,in ideea sa ramanem peste noapte acolo,insa m-a sunat Paul,sa-mi zica ca iar au anuntat cod galben si sa vin acasa...bun,la 6 plec dinspre Stefanesti spre CTa....autostrada,super uscata...mergeam bine cu 130....cand,mai aveam 25 km pana la fetesti, mi se urca apa la maxim(mai pe romaneste,clocotea).....il sun repede pe Paul ca habar nu aveam ce sa-i fac(musai niste cursuri de mecanica).....cand o fost gerul ala groaznic,a pus in fata radiatorului o bucata de carton(asa se mai procedeaza),iar acum nemaifiind asa frig,cartonul,nu mai dadea voia sa se ventileze aerul pe acolo cum trebuie si sa raceasca cum trebui....si stai Mihaelo,pe banda de urgenta pe autostrada,cu avarii puse,si chinuie-te sa scoti cartonul,ca nu voia neam sa iasa...pana la urma tot Paul a venit cu ideea sa-l ud,sa se inmoaie,ca sa-l pot rupe....mi-a cazut si capota in cap,ca n-o sprijinisem bine....ehe...am avut parte de aventuri....nu ma gandea decat la lucruri groaznice,eu femeie cu 2 copii in masina,sa nu opreasca vreun maniac langa mine(deh,minte bolnava)....multumesc lui Dumnezeu,totul s-a terminat cu bine si am ajuns acasa bine!
O mai fii cineva asa zalud a mine???

Un comentariu:

  1. Da , io...facem clubul turbatelor...hahahahaha...
    Bine ca ai rezolvat si sunteti intregi si nevatamati!

    RăspundețiȘtergere