marți, 17 noiembrie 2009

Stare....depresiva?

Azi,dupa o saptamana de absenta,am plecat la cursuri(pt cine nu stie,ma reprofilez,fac cursuri de manichiura aplicata-unghii false),ca nu m-au primit o saptamana din cauza racelii....in drum spre cursuri mi-am adus aminte ca nu mai am pahare(mi le-a spart Mihaita,are o placere deosebita) si mi-am zis pana ca si asa-i devreme,sa merg sa-mi iau pahare.....mi-am luat pahare,i-am luat niste pantaloni Andreei si sosete cocolono pt Mihaita....am iesit din magazin si ma indreptam agale spre masina....cu mintea haihui,cand mi-am indreptat gandurile spre Monica si sotul ei....e cumplit prin ce trec,asa ca draga Monica,suntem alaturi de tine,sunteti in rugaciunile noastre,eu cred ca intr-un final va fi bine pt sotul tau,trebuie sa fie!
Si n-am mai ajuns la cursuri...am bantuit pe strazile orasului....dar era trist,chiar si orasul.....
Am ajuns acasa,astept sa iasa Mihaita din terapie,ii dau sa manance si la somn!
Off,nu-mi place deloc starea asta...depresiva....sper sa nu ma tina mult!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu