joi, 26 noiembrie 2009

A doua manichiura......

Da...azi am facut a doua manichiura aplicata(falsa),de cand am inceput cursul...si spre surprinderea mea,imi iese din ce in ce mai bine si cel mai important,imi place ceea ce fac...am facut si poze,dar cu telefonul mobil,caci din neatentie mi-am uitat camera foto la o prietena si din telefonul mobil nu stiu sa descarc pozele si nici Paul(sotul din dotare),nu-i acasa...asa ca pozele urmeaza.....martea viitoare,mai am o manichiura programata.....imi place ceea ce fac!Sunt tare mandra de mine!(mi-au murit laudatorii...hahahaha!)

2 comentarii:

  1. Daca iti place ceea ce faci iti va iesi de fiecare data. Hai cu pozele ca vreau si eu o manichiura :)

    RăspundețiȘtergere
  2. lillee,multumesc de incurajare!promit ca marti dupa amiaza sa pun pozele!

    RăspundețiȘtergere