duminică, 15 noiembrie 2009

La Multi Ani,de ziua mea!

Ei bine,da...!Ce eu nu-mi pot spune la multi ani?Ba uite ca pot....La multi ani!
A mai trecut un an,am mai adaugat un an in buchetul vietii mele....a fost un an plin.....cu bune si rele,dar asa este viata...si trebuie sa o luam ca atare si mai ales sa incercam sa o traim cu optimism,desi recunosc ca uneori sunt zile grele,dar trebuie sa trecem peste ele si sa mergem inainte!Imi doresc ca noul an al vietii mele in care voi pasi in cateva ore sa fie unul mai bun,mai ales cu realizari pt copiii mei,Mihaita sa aiba cat ma multe progrese in terapie,iar Andreea sa aiba un an scolar bun,dar in primul rand imi doresc sanatate pentru toti!Si ii multumesc lui Dumnezeu pentru tot ce m-a ajutat sa realizez in anul asta,sper sa fie si anul viitor macar la fel!
Asadar,am mai imbatranit cu un an!

2 comentarii:

  1. LA MULTI ANI!
    N-ai mai imbatranit cu un an,ci ai mai adaugat un an de experienta in scoala vietii!:)
    Sa ti se indeplineasca toate dorintele si visele!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ana,trebuie a recunosc,ca la aspectul asta nu m-am gandit!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere