luni, 21 decembrie 2009

Pauza....de net!

Da ati citit bine,am avut pauza de net..de vreo 2 saptamani....omul cand n-are ce face,isi face de lucru...asa am facut noi...ne chinuiam de prin vara sa ne punem parchet in sufragerie(statea cu parchetul in balcon si nu mai reuseam sa-l punem),asa ca la inceputul lui decembrie,am zis hai sa ne apucam de treaba si pt ca tot eliberam camera,am zis ca sa reparam si peretii distrusi de Mihaita si ca sa mai scutim din bani,s-au apucat de treaba,socrul meu si cu Paul....si uite asa ce am crezut ca o sa terminam,in cateva zile am terminat in vreo 3 saptamani pt ca Paul mai mergea si la servici!
O sa intrebati de ce pauza de net...pt ca la un momendat dat Paul,mi-a scos toate firele,inclusiv cele de net si telefonie....la inceput a fost greu,parca nu aveam apa sa beau,dar dupa cateva zile m-am obisnuit....si mi-a prins bine aceasta pauza.....si probabil ca voi mai lua o pauza ca acum urmeaza partea a doua,cea cu pregatirile de Craciun...racitura,sarmale,cozonaci......
Va doresc spor la treburi!

Un comentariu: