vineri, 25 decembrie 2009

Craciun Fericit!


A venit si Craciunul....dupa cateva zile in care doar am trebaluit una alta prin casa,iar ieri am fost o harnicuta in bucatarie,azi in prima zi de Craciun m-am odihnit!A fost foarte asteptata aceasta zi,mai ales de copii,ma rog mai mult de Andreea,caci Mihaita inca nu constientizeaza inca,din nefericire aceasta sarbatoare(ca de altfel multe alte lucruri),asa ca dupa ce Andreea si-a desfacut cadourile mult asteptate(carti cu Harry Potter,parfum Hanna Montana si halatul de baie dorit),a trecut la desfacut cadourile lui Mihaita(m-am abtinut sa nu plang....ca de fiecare data de altfel...ma rog in fiecare an ca anul asta sa-si deschida si el cadourile,dar ma rog ca la anul sa fie mai bine,cu ajutorul lui Dumnezeu),a fost multumita si de cadourile lui Mihaita(o broscuta dansatoare,jocuri educative,utile in terapie si hainute).....apoi am luat masa in familie,iar dupa amiaza ne-au venit si finii...si s-a dus prima zi de Craciun!

2 comentarii: