marți, 27 decembrie 2011

Bilant...sfarsit de 2011!

N-am mai scris de mult...de ce??nici eu nu stiu,dar iata ca se apropie sfarsitul anului si m-au napadit gandurile bune si bineinteles cele rele....e un amalgam,dar nu vreau sa le insir aici,n-are rost,oricum nu m-ar ajuta cu nimic!
S-a dus si anul asta,mai sunt cateva zile si trecem in 2012,care ma rog si sper sa fie un an bun,bun in sensul ca-mi doresc sa realizez tot ceea ce mi-am propus,insa nu divulg nimic inca,daca se va realiza,voi spune tot!

Asadar,va doresc un an nou fericit,cu sanatate si multe impliniri,alaturi de cei dragi voua!

La Multi Ani!

4 comentarii:

  1. Mihaela, cu Dumnezeu inainte. Bune, rele, ne ducem crucile. Din pacate, unii mai greu, altii poate mai usor... dar cred ca numai in aparenta. Cred ca in esenta, avem fiecare doza noastra de greutati.
    Te pup si te imbratisez. Multa putere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti urez sa realizezi ce ti-ai propus si abia astept sa spui tot! :)

    La multi ani!!

    RăspundețiȘtergere