vineri, 4 februarie 2011

My Tatto...the story....


Prin 2008,sotul meu si-a facut primul tatuaj,pe un umar(nu mai tin minte care),astfel ca azi a ajuns sa aiba juma'de mana tatuata...
Si-i propun sa ne facem verighete tatuate....bineinteles ca a fost de acord cu mine,dar mi-a zis ca doare foarte tare si ca n-o sa rezist...apoi mi-a incotit in minte,ideea de a-mi face eu un tatuaj,fara sa ii spun,sa-l surprind...
Alaltaieri,terapeuta lui Mihaita,imi zice,hai sa te tatuezi daca vrei,ca pleaca tatuatorul din tara...eu nu,ca mi-e frica,ca n-am curaj...
si m-am hotarat ce-o fi o fi,daca ma doare,ma ridic si plec...
Mi-am zis,am nascut doi copii pe cale naturala,la prima nastere era sa mor...n-oi muri acum de la niste intepaturi...zis si facut
Plecam spre cabinetul cu pricina si dupa cum v-am zis in primul rand imi doream sa-l surprind pe sotul meu,asa ca l-am surprins si cu fapta si cu semnificatia tatuajului,care intr-un final,este o metoda de a- spune sotului meu ca-l iubesc...din fire,nu sunt genul,care sa spun o data pe luna,sunt adepta faptului,dar cu tatuajul meu,i-am spus ca-l iubesc...
Concluzia?Am rezistat si la tatuat(btw,doare rau...)si mi-am surprins si sotul!!!

5 comentarii:

  1. wowow. nu ma...e pe bune?? nu e desenat???
    ce semnifica??? si eu vreau unul, dar nu am unde. de fapt nu are cine. bravo

    RăspundețiȘtergere
  2. vero,sigur ca e pe bune...asa ma intreba si paul si ma pipaia sa-si dea seama daca e real...TIP...e o declaratie,facuta sotului meu...te-ai prins?pupici pe burtici

    RăspundețiȘtergere
  3. De ai sti cat imi doresc si eu tatuaj micut...il visez si nu am curaj....ce-o sa zica Alex de ma-sa?
    E misto al tau si m-am prins....P e de la "pui" sau de la "Paul"? ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. draga Ana,probabil ca Alex,va spune,ca are o mama moderna...si ca vrea si el(cum vrea si Andreea de altfel),dar pana la 18 ani,nu se poa....pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ooo, chiar ai curaj, Si pe mine ma batea gandul la un momet dat...dar m-am lasat pagubasa :))

    RăspundețiȘtergere