duminică, 5 decembrie 2010

Tristete....si lacrimi....

Ei,bine....da,asta simt eu acum,in pragul sarbatorilor de iarna....tristete.....pana acum o saptamana,doua,debordam de ROZ,insa acum s-a schimbat situatia.....
Realizez ca vin sarbatorile de iarna,desi ar trebui sa fie moment de bucurie si veselie...nu-i....
Zilele trecute ma intreba o buna prietena,daca Mihaita stie de Mos Craciun(de fapt de aici pleaca tristetea mea),i-am raspuns ca nu stie....de anul trecut am renuntat sa-i mai cumparam cadouri si sa i le punem sub brad....nici macar nu se uita la ele....eventual il atrag luminile de la instalatie si atat....
Toata lumea vorbeste ca a inceput sa pregateasca casa,bradul,cizmulitele pentru Sf.Nicolae....eu nu pot,nu am nici o tragere sa fac aceste lucruri.....daca as putea as sari peste aceste perioade din an!E prea grea apasarea asta.....
Singura alinare a mea in aceasta perioada este Andreea!

7 comentarii:

  1. Mihaela draga, ia rozul inapoi si fi fericta langa Mihaita asa cum se poate, la ce bun ca a mea stie de Mosi dar noi ne pregatim de pomana sau ca pe maine am fentat Mosul insa mi-e groaza doar sa ma gandesc la situatia care este, de fapt mi-e atat de frica ca ar putea sa o marcheze si pe ea sarbatorile astea, Andrada e mare dar Delia de abia asteapta sa vina Caciunul, sa-ti spun ca de cateva zile si-a pregatit ghetutele si si-a facut oridine in camera? E la fel de negru si la mine si nu se intrevede nici macar o nuanta de cenusiu darmite de roz, nu stiu daca te consoleaza cu ceva dar crede-ma ca poate fi la fel de rau.
    Te pup si Sarbatori fericite!
    C.P

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonymus,situatiile sunt oarecum asemanatoare...dar nu-s...asa simt eu,mai bine preferam sa-i spun ca mosul va fi sarac...nu zic ca nu-i greu si pt tine....da,nu-mi gasesc cuvinte,decat ca-ti promit o bataie!!!
    dar te pup si te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. TREBUIE sa fie ROZ pana la capat. TREBUIE>
    Speranta nu trebuie sa ti-o pierzi. Oricat ar fi de greu, pt voi toti, TU trebuie sa POTI.
    Fruntea sus, privirea inainte, trage aer tare in piept, priveste-ti copii, sotul si mergi mai departe. Cred ca e greu

    RăspundețiȘtergere
  4. Vero,greieras,saru'mana pt gandurile bune!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihaela, eu cred ca sarbatorile sunt placute numai de copii. Eu cand ma gandesc la alergatura, la nebunia din magazine cand noi avem nevoie de oua si paine, mi-e groaza. Poate anul asta lui Mihaita ii vor place mai mult luminitele, nu trebuie sa disperi.

    RăspundețiȘtergere
  6. te cred si te inteleg , sufleteste iti sunt alaturi ....sunt foarte dureroase "nodurile din gat" in perioada asta si in general toate momentele frumoase ....cica tre' sa ne maturizam, remontam, intarim ...aiureeea!!! de la an la an este mai greu, numai ca trecem mai demni .....eu zic sa te BUCURI cat poti duce pt Andreea, ai o fata pe cinste , un adevarat sprijin pt tine, un viitor , nu te perii chiar asta imi inspira....si pt piticul alergator :) , cumpara-i muulte instalatii , o sec daca zambeste la ele e minunat ....te pup
    madi , mami de Alex

    RăspundețiȘtergere
  7. Mihaito ,hop si eu cu incurajari si urari de bine si nu uita ca speranta moare ultima.Si ca chestie , pentru tine , poate te bucura cu ceva : seful Apple Europa este autist....prea putin sociabil , prea putin inteles de cei din jurul lui , insa un geniu...in lumea calculatoarelor :-D
    Va imbratisez cu mult drag si sa aveti parte de bine!

    RăspundețiȘtergere