marți, 1 decembrie 2009

Manichiurista....cu diploma!

Da...sunt manichiurista cu diploma...am dat examenul si recunosc ca nu a fost prea greu(oricum comisia a fost draguta si ne-a lasat sa ne desfasuram cum am crezut noi de cuviinta),asa ca la proba practica am luat 10,iar la cea scrisa inca nu am aflat rezultatele,asa ca la munca,Mihaelo!!!
Cu intarziere urez si eu La Multi Ani,tuturor Andreeilor si Andreelor,incepand cu fiica-mea,care din lipsa de timp nici cadou nu i-am luat...dar m-a iertat,asa ca in cateva zile trebuie sa iau cadou copilului!!!

6 comentarii:

  1. La multi ani Andreei tale si felicitari de diploma!:)
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si din partea noastra la multi ani andreei tale si felicitari pentru diploma....
    acuma sa vezi cate prietene si cunostinte o sa ai...
    toti pe capul tau numai sa ii servesti...
    asa se intampla de obicei la romani
    salutari tie si cititorilor tai !
    cu respect eci s cami !

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari! Pe cand o manichiura?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Lillee,cand vrei tu,cu conditia sa tii cont ca sunt incepatoare!multumesc pt incredere!

    RăspundețiȘtergere
  5. eci si cami,multumesc frumos si asa sa fie cum spui tu!mie imi plac oamenii si imi place sa-mi fac prieteni noi!

    RăspundețiȘtergere